(Ne Diyordu Güneş)

Eylül 03, 2017
Ne diyordu güneş,
ben doğmadan parlamaz gün.
parlamaz bu tan.
bir başka doğuyorum bugün
yıldızlar da parlıyor her an..
ben ise sabah..
yıldızlar karışıyor bulutlara,
kamaşıyor ışığımın gölgesine..
bulutlar sıra dağlar gibi,
ışığımın arasında gizliler,
gökyüzü bana teslim,
ben ise kendime tutsak.

     

        -Baybars Bilim

Benzer Yayınlar

Sonraki Yayın
« Önceki Yayın
ilk
Kod Biçimlendirme
  • 1- Yorumlarda kalın karakter kullanmak için <code><strong>...</strong></code> veya <code><b>...</b></code>.
  • 2- Yorumlarda italik karakter kullanmak için <code><em>...</em></code> veya <code><i>...</i></code>.
  • 3- Yorumlarda altı çizili karakter kullanmak için <code><u>...</u></code>.
  • 4- Yorumlarda üzeri çizili karakter kullanmak için <code><strike>...</strike></code>.
  • 5- Yorumlarda HTML kod kullanmak için <code><code>...</code></code> veya <code><pre>...</pre></code> veya <code><pre><code>...</code></pre></code>, yorumlarda kod kullanmak için aşağıdaki kod dönüştürücü programını kullanın.

Disqus
Yorum Ekle